Здравословна закуска с плодове, чия и овесени ядки

Ако искате да опитате нещо различно и здравословнo за закуска, пригответе си вкусна купа с основа мляко, чия и овесени ядки.

Да си приготвите питателна, вкусна и същевременно много здравословна закуска е лесно! Предлагаме ви да опитате следната рецепта с основа от мляко, чия и овесени ядки.

За да бъде резултатът най-добър, е добре да направите купата от предишната вечер и да я оставите в хладилника. Така на сутринта ще имате готова закуска, която можете да хапнете веднага, след като сте станали от леглото.

Тази идея е перфектна и за хората, които нямат време да закусват вкъщи.

Пригответе си я в буркан или купа с капак и я вземете с вас в офиса! Така ще можете да се насладите на пълноценно първо хранене за деня, без да губите ценно време сутрин и да закъснявате за работа.
Рецептата може да се приготви с кисело или прясно мляко. Особено вкусна става и с бадемово, оризово или соево мляко.

Изберете продукта, който отговаря на вкуса ви и да започваме!

В средно голяма купа сипете млякото и добавете по 2 лъжици чия и овесени ядки от предишната вечер. После я оставете за около 20 минути настрана, за да имат време да набъбнат семенцата чия и овесените ядки да омекнат.


В друг съд пригответе плодовете, които искате да добавите към своята закуска. Това например може да бъдат малини и банан, праскови, или портокали – според сезона. Необходимо е да намачкате плодовете предварително.

След това вземете друг буркан или купа и сипете малко от млечната смес.

Отгоре поставете пласт намачкани плодове. Повторете реденето на пластове, докато запълните съда. Най-отгоре можете да посипете малко натрошени бадеми или други ядки, които харесвате.


Така приготвената закуска оставете за една нощ в хладилника. И започнете деня със здравословна порция протеини, фибри, витамини и минерали.

Leave a Response