Искате плосък корем? Яжте тези храни!

Ако искате да имате плосък корем, трябва освен да тренирате, и да внимавате много с какво се храните.

Има няколко основни типа храни, чиито прием ви гарантира по-лесно достигане до целта ви – да имате плосък корем.
На първо място сред полезните храни са ядките. Освен че са много вкусни, те съдържат и голямо количество магнезий. Приемът на ядки повишава съпротивителните сили на организма. Те повлияват добре и съня ни.

А колкото по-добре спим, толкова по-добре работят системите в тялото ни, в това число и метаболизмът. Tова гарантира бърза преработка на приетата храна и съответно – плоско коремче.

Ако не обичате много ядкиte, но пък сте фенове на млякото и всички млечни продукти, това е друг добър вариант за вас.

Защо? Защото млякото е сред храните, които спомагат за горенето на коремните мазнини.
Във всички млечни храни – сирене, кашкавал, кисело и прясно мляко, извара и пр., се съдържа калций. Той укрепва мускулите и помага много ако тренирате по-усилено.


Истинска бомба с витамини са зелените зеленчуци. За плосък корем хапвайте по-често броколи и спанак, които съдържат най-малко калории и са богати на полезни вещества. В последно време все по-популярен става и кейлът (къдраво зеле).

Той дори е напът да изметси спанака от първото място на най-полезните зеленолистни зеленчуци, заради съдържащите се в кейла над 45 флаваноида и силно антиоксидантното му действие.

И трите зеленчука могат да се приготвят лесно под формата на освежаващо смути и са предпочитано питие в летните горещини.


За основно ястие не се колебайте да си похапвате често риба.
Както знаете, тя е много богата на омега 3-мастни киселини. Когато в организма ни има липса на омега 3, мозъкът не регулира добре нервната система. В резултат не спим добре, метаболизъмт ни се обърква и трупаме излишни килограми.

За да не се случва това, и за да се радвате на красива фигура и плоско коремче през лятото, включвайте гореизброените храни по-често в ежедневното си меню, съветват диетолозите.

 

снимки: Pixabay

Leave a Response